Saturday, December 3, 2011

MacTronic WALLe (BPM-2SL) vs Author Xyrius


Na tym filmie mniej więcej widać różnicę między lampką WALLe a Xyriusem który okazał się totalnym badziewiem (jak cała reszta rzeczy tej firmy - doświadczenia własne). Do Wallego zapakowałem akumulatorki Sanyo Eneloop 1.2V 750 mAh a do Xyriusa alkaliczne Duracell ProCell 1.5V. Całość nagrałem 17 kwietnia kilka minut po godz 15 w garażu przy otwartych drzwiach (strona Płd.). Zmieniając baterie w Walle na aku nie odczułem straty intensywności światła. Na chwilę obecną najtańsza oferta sprzedaży walle`go na allegro to 47 zł (razem z wysyłką) - znajdziesz wpisując "BPM-2SL". U mnie w miasteczku widziałem w jednym tylko sklepie i hulała po 58 zł (powyższe dane na dzień 17 kwiecień 2011)

Bissell Shedaway Discount




No comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。







Sponsor Links